close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה שאתם חייבים לדעת על טיסות זולות

מערכת שורשכט אדר, תשפג22/03/2023

אי אפשר לדבר על טיסות זולות ולא להזכיר את חברות הלאו קוסט. אלה הן חברות ששינו את חוקי המשחק, כמו למשל, חברת ריינאייר

תגיות:
httpwww.shoresh.org.il טיסות זולות
צילום: freepik

אם

httpwww.shoresh.org.il טיסות זולות
צילום: freepik
יש משהו שכולנו צמאים לו אחרי הקורונה, זה חופש. במהלך כל תקופת הקורונה רוב האנשים בכלל לא יצאו מהארץ, בין אם בגלל שהמדינה הייתה סגורה ובין אם בגלל שזה היה מורכב. לכן ברור מדוע עכשיו, כשהכול כבר פתוח כמו בעבר, לא נוכל לוותר על כך. מצד שני, כולנו מודעים היטב להשלכות הקורונה ברמה הכלכלית. עובדה היא שמשהו השתנה בעולם, שכן הכול עולה לנו הרבה יותר. המחירים בארץ הרבה יותר גבוהים מאשר בעבר, בין אם מדובר על קניות בסופר ובין אם מדובר על חופשות בבתי מלון. לכן ברור מדוע, אם תהיה לכם אפשרות למצוא טיסות קצת יותר זולות, תשמחו לעשות זאת. למעשה, איזו סיבה יש לכם לשלם מחיר מלא על הטיסה אם אתם יכולים למצוא טיסות זולות?

איך מוצאים טיסות זולות?
בתחום של הטיסות הזולות אתם יכולים לקרוא היום שלל מאמרים והמלצות. לכן ברור מדוע אתם עלולים להרגיש מעט מבולבלים, כי איך למעשה אפשר למצוא את הפתרון הכי טוב שקיים? והאם יש דרך כלשהי שבעזרתה באמת אפשר יהיה להוזיל את העלויות? חשוב לדעת, אם גם אתם מתעניינים בנושא של טיסות זולות, שיש כמה טיפים שכדאי להכיר. ראשית, קיימים הרבה מאוד אתרים שעוסקים בנושא הזה ושלל אפליקציות שתוכלו להוריד. יש גם אפשרות לעשות השוואות מעמיקות בין מחירים של טיסות שונות, והכול במטרה להגיע אל הטיסה הכי זולה שיש. עם זאת, יש עוד נקודה שאתם חייבים להבין: יהיה לכם הרבה יותר קל למצוא טיסות זולות אם תישארו גמישים. הגמישות יכולה לבוא לידי ביטוי הן מבחינת התאריכים והן מבחינת היעדים שאליהם אתם רוצים לנסוע. לעומת זאת, אם המטרה שלכם היא לנסוע דווקא בפסח לרומא, עלול להיות שיהיה לכם יותר קשה למצוא את הטיסות הכי זולות שיש.

עם איזו חברת תעופה כדאי לטוס?
אי אפשר לדבר על טיסות זולות ולא להזכיר את חברות הלאו קוסט. אלה הן חברות ששינו את חוקי המשחק, כמו למשל, חברת ריינאייר. כל החברות האלה מציעות טיסות במחירים זולים יותר בתאריכים מסוימים ולכל מיני יעדים. מה שכן, חשוב לשים לב על מה בדיוק אתם משלמים, מה כלול במחיר של הטיסה ועל מה אתם כן צריכים להוסיף כסף. למשל, האם שמתם לב, בהזמנת טיסה זולה, שהרבה פעמים המזוודה בכלל לא כלולה במחיר? לעיתים גם המושב לא כלול במחיר, כך שחשוב להיות ערים לכל הפרטים האלה. מה שכן, אתם יכולים להיות בטוחים שאם תבדקו את כל הפרטים הגדולים והקטנים, ואם תישארו גמישים, תוכלו למצוא בקלות טיסות זולות להרבה מאוד יעדים. אל תדחו זאת למחר, שכן נסיעה לחו"ל במחירים נוחים זה חלום שהיום אפשר כבר להגשים בקלות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה